Search:

Type: Posts; User: Sturmovik

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    35
    Views
    47,368

    One more thing... any suggestion on good /fast...

    One more thing...
    any suggestion on good /fast not too expensive SSD with around 240-250GB ? :)
  2. Replies
    35
    Views
    47,368

    well then Ok Im gonna order it then I guess plus...

    well then Ok Im gonna order it then I guess plus ! it has good discount now ! 50$ whhao!
  3. Replies
    35
    Views
    47,368

    Who would knew.. that picking the right PSU would...

    Who would knew.. that picking the right PSU would be so hard.. lol

    is its ok thats it Bronze ?
  4. Replies
    35
    Views
    47,368

    well it tells me that I should pick the...

    well it tells me that I should pick the Seasonic.. that would be right fit for my build and support SLI 770..
  5. Replies
    35
    Views
    47,368

    Thank you for those wishes.. just need to figure...

    Thank you for those wishes..
    just need to figure out what PSU to buy in perhpas $100-$150+/- rage or so.. ? that could suport SLI 770 later on..
  6. Replies
    35
    Views
    47,368

    what do you mean ? ^^ also anyone know if...

    what do you mean ? ^^

    also anyone know if this PSU is better and will it be enough for SLI ? ( sux that its not modular :( )

    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16817151138...
  7. Replies
    35
    Views
    47,368

    So.. here we are..after after many days.. looking...

    So.. here we are..after after many days.. looking around and reading and changing the stuff around here is my 5th version of the build.. what do you guys think ? anything out of place or should be...
  8. Replies
    35
    Views
    47,368

    there are so many versions of 750watt of SeaSonic...

    there are so many versions of 750watt of SeaSonic .. can't figure out whats better .. lol
  9. Replies
    35
    Views
    47,368

    Guys.. little more help... out of those 2 witch...

    Guys.. little more help... out of those 2 witch PSU is better ?
    A ) CORSAIR RM Series RM750 750W
    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16817139055
    B ) Rosewill CAPSTONE-750 750W...
  10. Replies
    35
    Views
    47,368

    SO what if Im going to buying this case...

    SO what if Im going to buying this case Thermaltake Overseer RX-I
    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16811133194
    And Im wondering how good are those FANS on it ? after some...
  11. Replies
    35
    Views
    47,368

    Yes I do love it as well its just kills me what I...

    Yes I do love it as well its just kills me what I have to go thro to clean front filters.. lol
    so I would really like something better, better option case this time.. hmmmm
  12. Replies
    35
    Views
    47,368

    well the NZXT 530 only comes with 2 or 3 fans...

    well the NZXT 530 only comes with 2 or 3 fans only I think and its not enough imo..

    what I really need is a great airflow case with filters ! is a must in front / bottom and for PSU and for side...
  13. Replies
    35
    Views
    47,368

    yeah.. I too liking the NZXT a bit more.. just...

    yeah.. I too liking the NZXT a bit more.. just will need to get more fans for it and replace the one it currently has..
    one more question.. is that PSU crossfire/sli ready ? will it support it if...
  14. Replies
    35
    Views
    47,368

    really want to have SSD with more space so anyway...

    really want to have SSD with more space so anyway will try to get the minimum 240GB one..
    and that PSU is not good ? its gold plus efficient but what would you suggest ?

    and any suggestion the...
  15. Replies
    35
    Views
    47,368

    Yes, I been looking at Hero mobo .. and I really...

    Yes, I been looking at Hero mobo .. and I really love pretty much everything about it ! and even the color theme is much better! :D
    but sadly im kinda.. how to say.. poor.. LOL but is it better by...
  16. Replies
    35
    Views
    47,368

    Oh my bad.. old build for mobo Im thinking to go...

    Oh my bad.. old build for mobo Im thinking to go with ASUS Z87-A LGA 1150 but open to better options in range of 100-15$
  17. Replies
    35
    Views
    47,368

    Hello everyone I need some help

    Hello everyone! so its time to build something and I need your help :)

    So after almost a week of looking and reading and thinking I am down to 2 cases now .
    NZXT Source 530 and Thermaltake...
Results 1 to 17 of 17