Search:

Type: Posts; User: Arne Saknussemm

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.09 seconds.

  1. Hmm...weird...I would have presumed auto to be...

    Hmm...weird...I would have presumed auto to be enabled...but you know what they say about assumption...and motherhood...

    MCE is kind of bread and butter for OCing...without it only single cores...
  2. Replies
    21
    Views
    228

    LOL:D How far have you gone with DRAM voltage?...

    LOL:D

    How far have you gone with DRAM voltage? and soc
  3. There is no cop out. All memory vendors say the...

    There is no cop out. All memory vendors say the same thing and the thousands of threads on this one forum alone are testament to the accuracy of the statements made in that thread.

    We all know of...
  4. I guess just try closing stuff down or...

    I guess just try closing stuff down or uninstalling...some streaming/game capture software can do this too...

    Maybe re-flash current BIOS? before you try a new one..
  5. Replies
    6
    Views
    120

    Hey there...I'd advise against that......

    Hey there...I'd advise against that...
    https://rog.asus.com/forum/showthread.php?57038-Don%92t-combine-memory-kits!-The-meat-and-potatoes-overview
  6. Replies
    8
    Views
    540

    DHC!...DHC?!...OMG...if I thought DCH were must...

    DHC!...DHC?!...OMG...if I thought DCH were must have because they were new and full of secret sauce...DHC!!!!...I want it now!!! OMG!!! OMG!!!

    Standard is soooo done!
  7. I've seen Samsung Magician as a culprit for this...

    I've seen Samsung Magician as a culprit for this before...
  8. Using 125 strap used to do that...not sure if it...

    Using 125 strap used to do that...not sure if it does on that platform.

    Any optimising software running...like ssd optimising...or...
  9. Replies
    4
    Views
    148

    I think people are confusing their platforms...

    I think people are confusing their platforms here...

    @RoadKillerGR...have you disabled AFR?...can't remember what it's called in BIOS...Core Performance Boost..

    EDIT: whoops saw you already did...
  10. Replies
    10
    Views
    428

    LOL ;) ...

    LOL ;)

    https://rog.asus.com/forum/showthread.php?108995-GeForce-Hotfix-Driver-418-99
  11. Replies
    0
    Views
    111

    GeForce Hotfix Driver 418.99

    https://forums.geforce.com/default/topic/1098961/geforce-drivers/announcing-geforce-hotfix-driver-418-99-released-2-17-19-/

    Fix for Win7/8.1...seems specific to those OS only
  12. Cheers...that looks handy...I'll check it out!

    Cheers...that looks handy...I'll check it out!
  13. Personally, I have the drivers I want on a drive...

    Personally, I have the drivers I want on a drive and I install offline...disable all spyware and install all drivers and only then connect to the net for the few updates that are missing
  14. If I were you I'd buy local from somewhere with a...

    If I were you I'd buy local from somewhere with a good return policy. If something goes wrong...international RMA might be a nightmare.

    All the AMD systems are compatible with an Nvidia GPU. No...
  15. Nice one! glad it's sorted :)

    Nice one! glad it's sorted :)
  16. Replies
    2
    Views
    70

    NOLF Mafia Dragon Age Origins

    NOLF
    Mafia
    Dragon Age Origins
  17. Replies
    21
    Views
    228

    Invalid submission without the "Mainboard" tab ;)

    Invalid submission without the "Mainboard" tab ;)
  18. Replies
    21
    Views
    228

    1.1 to 1.4 is a lot of difference :eek:

    1.1 to 1.4 is a lot of difference :eek:
  19. Replies
    21
    Views
    228

    I just wondered if the BIOS is FUBAR..maybe 1003,...

    I just wondered if the BIOS is FUBAR..maybe 1003, fresh, would like the IMC better...but yeah...testing needs patience...and I can relate to not having it..:o
  20. Replies
    21
    Views
    228

    When you say updated BIOS...is that same BIOS you...

    When you say updated BIOS...is that same BIOS you were on?
  21. It works perfectly well as long as you have some...

    It works perfectly well as long as you have some minimal airflow over the board...
    :)
  22. Have a look at the back of the piece you removed...

    Have a look at the back of the piece you removed from the board to expose the M.2_1 socket....you will find a thermal pad...the piece you removed is a heatsink...you don't need anything else...
  23. The M.2_1 socket is under a heatsink on the...

    The M.2_1 socket is under a heatsink on the board....all you need to mount an SSD there, is a standoff (hex nut with small screw in top, included in box) and to expose the thermal pad on the back of...
  24. Replies
    12
    Views
    270

    Yeah, why I put it in inverted commas... No...

    Yeah, why I put it in inverted commas...

    No such thing...Microsoft doesn't sell Win 10 at the prices it does only to hand out legit keys at a couple of dollars apiece

    It's OEM keys no...
  25. Replies
    12
    Views
    270

    "legit"

    "legit"
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4