Search:

Type: Posts; User: Myk SilentShadow

Page 5 of 20 FirstFirst 2 3 4 5 6 7 8

Search: Search took 0.04 seconds; generated 112946 minute(s) ago.

  1. Hehehe i'd +1 you, but well, you know....we...

    Hehehe i'd +1 you, but well, you know....we waiting on Rep to return :p
  2. Replies
    16
    Views
    7,554

    That's what I typed Bro, I just get a "The page...

    That's what I typed Bro, I just get a "The page you're looking for cannot be displayed" error, and yeah, just now I tried and still get that error.

    Edit: I have to type in...
  3. Have you tried disabling Fast Boot in the Boot...

    Have you tried disabling Fast Boot in the Boot Tab in BIOS? And what's Win7 Ultimate Signature Edition? i've never known there to be signature editions of Windows before, where did you get it?
  4. Poll: Now that comes as a total shock, considering how...

    Now that comes as a total shock, considering how popular the Gene boards are.
  5. Replies
    4
    Views
    2,221

    Hi there, if you're only going to use 1 VGA then...

    Hi there, if you're only going to use 1 VGA then the 750W will be more than enough to power your system. As for the question about the case, i've never heard of that manufacturer, but, most specs...
  6. Replies
    16
    Views
    7,554

    I had no idea the bloody Forums were back up, I...

    I had no idea the bloody Forums were back up, I have a tab setup with rog.asus.com/Forum to bring me to the Forums, but it didn't work. So I typed in a few letters from an old Forum post that got me...
  7. That is most unusual Nepty, I don't think AMD has...

    That is most unusual Nepty, I don't think AMD has announced an EOL on those 2 CPU's just yet...though AM3+ is supposed to see EOL status next year some time.

    Oh and @cbjaust: the 8370e has just...
  8. Replies
    11
    Views
    8,053

    Thanks guys!!! hopefully gonna start practicing...

    Thanks guys!!! hopefully gonna start practicing some sleeving soon, so I can make the build look better.
  9. Replies
    11
    Views
    8,053

    3rd Update!! had some more cash after buying the...

    3rd Update!! had some more cash after buying the Motherboard sooooooo I got me a Silverstone ST45SF-G PSU...
  10. Replies
    11
    Views
    8,053

    2nd Update!! hooray, finally had some cash to buy...

    2nd Update!! hooray, finally had some cash to buy the Motherboard :D
    I know ITX boards are small, but this is sooooo tiny when you get to see it for yourself...
  11. Like Z stated, ASUS Forum...ASUS' rules.

    Like Z stated, ASUS Forum...ASUS' rules.
  12. Check BIOS settings mate and make sure M.2 is...

    Check BIOS settings mate and make sure M.2 is enabled.
  13. http://i483.photobucket.com/albums/rr194/TheVaempy...

    http://i483.photobucket.com/albums/rr194/TheVaempyrMyk/Sniper3Comp_zps490b526b.png
  14. Yes you can boot from the PCIe SSD, all you have...

    Yes you can boot from the PCIe SSD, all you have to do is install it and go into the BIOS, click on "Advanced" then "Onboard Devices" and enable M.2. Then click on "Boot" choose your preferred...
  15. That is just a file renamer, it's not for CAP...

    That is just a file renamer, it's not for CAP file updates. Like I said CAP files are not used on the CHVF, if they were...you would see the CAP Converter, like we see in the RIVE/F/G subsections of...
  16. No, there is no CAP file renamer. The standard...

    No, there is no CAP file renamer. The standard Crosshair V Formula was never updated to the CAP BIOS files. The CHVF does not have full UEFI BIOS compatibility with Windows 8, only the CHVF-Z does.
    ...
  17. It's pretty much the same as DDR3 mate, unless...

    It's pretty much the same as DDR3 mate, unless you do something on your PC that benefits from the speeds and the throughput, then not much of a difference at all.
  18. Replies
    29
    Views
    42,770

    Don't feel too bad mate, English is my native...

    Don't feel too bad mate, English is my native language and I have no bloody clue what the hell he's talking about :p
  19. Are you using any other monitoring programs? at...

    Are you using any other monitoring programs? at the same time, like AI Suite?
  20. You're killing me here!! lol it's ok, my Design...

    You're killing me here!! lol it's ok, my Design build(when I can get it off the ground) is gonna be based on an X99-E WS :D I really love the color scheme on it as it's black and silver
  21. Replies
    26
    Views
    36,203

    They shelved the MARS III cos let's be honest,...

    They shelved the MARS III cos let's be honest, Nvid are a pack of schmucks...it wasn't by choice that ASUS shelved it mate, damn thing woulda sold like hot cakes.
  22. Replies
    250
    Views
    136,246

    Pffft he lives in Britannia, you forgot one ya...

    Pffft he lives in Britannia, you forgot one ya dork lol "Cricket" you get a B :p
  23. Replies
    12
    Views
    5,187

    No, if you flash your BIOS through EZUpdater...

    No, if you flash your BIOS through EZUpdater tool, you do not need to rename the file...you don't even need a tool to make it shorter, I dunno where you saw this but it's wrong as all you have to do...
  24. Replies
    250
    Views
    136,246

    Hey look!!! God has returned!!!! ALL HAIL...

    Hey look!!! God has returned!!!! ALL HAIL VIZ-GOD! :cool:

    Welcome back mate, nice to see you here once again :)
  25. Replies
    28
    Views
    11,035

    (You all know the tune to the can-can yeah?)...

    (You all know the tune to the can-can yeah?) jelly....jelly, jelly, jelly..... jelly, jelly, jelly....jelly, jelly, jelly (you get the picture)

    :cool:
Results 101 to 125 of 497
Page 5 of 20 FirstFirst 2 3 4 5 6 7 8