cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

G731GU FN+ left / right key not working

jasontan1995
Level 7
All others Fn+ key is working, but only Fn+left/right is not working. Its failed to change the aura mode.
Anyone have same issue?
5,176 Views
4 REPLIES 4

srbhvishwakarma
Level 7
jasontan1995 wrote:
All others Fn+ key is working, but only Fn+left/right is not working. Its failed to change the aura mode.
Anyone have same issue?


Yes facing the same issue with Strix G 531GT and also there is no option to select/deselect keyboard and LaptopLightening zone in Armoury crate setting

Same here with the same model, since the first run of my laptop it worked, but after few hours of use, it doesn't anymore.
I searched a solution in vain, but it's seams that Amoury Crate service crashes with the lightning services.
Uninstalling and reinstalling service sometimes it's working, sometimes it doesn't.
Dunno why ... If it works, a few hour after it doesn't anymore ... WTF ???:(

bonjour

j'ai un G731GU, au début les touches ponctionnées et même dans armoury crate il y avait dans systeme éclairage la possibilité d'activer le keybord ou le laptop
depuis les mise a jour, il n'y a plus ces option dans system de armoury et les touches ne fonctionne plus

pourquoi ASUS ne répond pas sur ces problèmes

salutations

yatah59 wrote:
bonjour

j'ai un G731GU, au début les touches ponctionnées et même dans armoury crate il y avait dans systeme éclairage la possibilité d'activer le keybord ou le laptop
depuis les mise a jour, il n'y a plus ces option dans system de armoury et les touches ne fonctionne plus

pourquoi ASUS ne répond pas sur ces problèmes

salutations


D'après mon observation c'est le Armoury Crate Service 2.5.4 qui crée le problème, avec la 2.4.8 ça fonctionne mais attention désinstaller l'application MyAsus car il me semble que le service se met à jour en 2.5.4 en arrière plan automatiquement.